Autor Wątek: WIDZEW Łódź  (Przeczytany 4864 razy)

Offline kaesz

• Nowy użytkownik
  • *
WIDZEW Łódź
« dnia: 11 Marzec, 2007, 12:34:53 »
Jestem kibicem drużyny Widzewa Łódź od zawsze. Na ich mecze jeżdżę już od lat 13. Dzisiaj też się wybieram na mecz z BOTem i okazuje się, że do Łodzi jeżdżą nie tylko ludzie z Pajęczna. Zastanawiam się czy jest w naszym powiecie więcej ekip, które odwiedzają stadion Widzewa? Zapraszam do wpisywania się wszystkich, którzy kibicują tej drużynie.

Offline kaesz

• Nowy użytkownik
  • *
Odp: WIDZEW Łódź
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Marzec, 2007, 21:12:40 »
Do kolegi, który poszedł do nas pod stadionem... szczesny5@o2.pl

Offline Nagellan

• Aktywny użytkownik
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Marzec, 2007, 09:33:53 »
Jak byłem młodszy to też zawsze byłem za Widzewem, ale na meczu nigdy nie byłem tylko relacje z tv :( dziś moje zainteresowanie piłką trochę spadło, ale wiem że wczoraj bodajże o 19 były derby Łodzi :) byłeś na meczu, znasz wynik?

Offline kaesz

• Nowy użytkownik
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Marzec, 2007, 17:55:16 »
Na meczu nie byłem (ograniczona liczba biletów dla gości)... A mecz zakończył się bezbramkowym remisem..

Offline pyniol

• Nowy użytkownik
  • *
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Maj, 2007, 23:02:02 »